5 mars 2013

En lugn morgon...






Vilken underbar morgon som strålar av sol. Energi till max och först ut på en
 riktig långpromenad med hunden efter att ha lämnat av lilla S i skolan. Sen hem 
och äta frukost, en riktig långfrukost i ett alldeles allena och tyst hus. Min 
egentid, som jag absolut behöver emellanåt för att ladda mina batterier. För
mig behövs det inte mer än så att få njuta av solen, en kopp kaffe och ett nytt
magasin. Bra start på denna dag, alltså.


Fortsatt trevlig dag!





4 kommentarer:

  1. Det låter som att du fick en alldeles utmärkt bra start på dagen. Själv har jag hemmapluggdag och fick också dricka min latte i lugn och ro efter att barnen åkt till skola och dagis.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Håller med dig. Det behövs inte mycket mer än det för att kunna ladda och orka fortsätta. Tänk en kopp kaffe mot söderväggen och härliga solstrålar i ansiktet. Härligt och mot rätt årstid går vi

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Låter som en toppenstart på dagen:) Här känns det vårligt med lite dropp från taken, mysigt! Må så gott//Ulrica

    SvaraRadera
  4. Anonym6.3.13

    Way cool! Ѕomе very valiԁ pоints!

    I apρreсiate уou penning thіѕ ωrіte-up pluѕ thе rest of the ωebѕite is
    also гeаlly gooԁ.

    Vіsit my web pagе - ringing in the ears remedy

    SvaraRadera