7 mars 2013

En bit av våren...







Eftersom våren verkar dröja, i alla fall i mina breddgrader,  får jag resolut ta in en liten
bit av våren själv i inredningen. Grönt är skönt som det bestämt heter och det piggar
 upp med lite grönska inne. Men just nu är det väldigt många olika lökväxter som 
trängs hos blomsterhandlarens utbud just för att det är den årstiden och så är det 
faktiskt snart påsk. Glad blir jag åt körsbärskvistens knoppar som för mig drömmande
 bort till riktigt sköna varma vårvindar. Vi får se om kvisten slår ut i några små rosa
 blommor. Men mer hoppas jag på de varma vindarna...

Detta var mitt bidrag till torsdagstemat på fabriken, titta in där och känn mer av 
våren.

MÅ GOTT!







14 kommentarer:

  1. Jag skulle behöva lite grönt levande här hemma, åtminstone en kvist att hoppas på =) Sist jag hade en körsbärskvist torkade den dock ihop så det var ju inte så mycket att hurra för :P

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det, och vilka bilder du tar, så klara och fina =)

    Ha en bra dag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Vilken vårlyx! sånt där får gärna bo hos mej också, men tyvärr har vi full vinter här ännu...

    SvaraRadera
  4. Vad fint! Gillar verkligen det grafiskt svart-vita mot nya sköra små knoppar! =) /Hanna

    SvaraRadera
  5. Vecka efter vecka. Alltid så fint. Här blir man aldrig besviken. Inte en chans.
    Älskar printet. Vad kommer den ifrån?

    SvaraRadera
  6. Jättefina bilder! Man blir sugen på att starta upp lite vår inomhus!

    SvaraRadera
  7. Flotte bilder !!!

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  8. Ja, inomhus ser du i alla fall ut att ha lyckats få det vårigt inne i alla fall.

    Verkligen vackra bilder!!

    SvaraRadera
  9. Riktigt härliga bilder, du är duktig med kameran OCH har gröna fingrar som det verkar =)
    Ha en fin kväll
    /Jennifer

    SvaraRadera
  10. Kanonfina bilder verkligen!

    SvaraRadera
  11. så otroligt vackra bilder, så snyggt med de krispigt gröna mot de vita och svarta!
    Kram från Sabina

    SvaraRadera
  12. Hej,
    Härliga våriga bilder!!

    Hälsningar Monica

    SvaraRadera