21 augusti 2014

Vardagsrum





Idag öppnar fabriken upp igen efter ett långt sommarlov. Här kan man finna
likasinnade bloggare som sprider inspiration i olika stilar av inredning. 
Torsdags temat startar upp med vardagsrum och jag kan väl säga att i mitt
vardagsrum har det då inte hänt något nytt direkt.









Nu när hösten smått gör sig påmind med att snart är jag här, för vädret har verkligen
slagit tvärt om med regn rusk och kalla vindar, så känner jag sådan enorm energi
med att bara få göra om helt hållet. Men känner jag mig rätt så brukar det lägga sig lite, 
när jag inser att det är rätt så fint ändå och jag/vi trivs ju faktiskt här i rummet så det
får räcka med skifte på några kuddar och plädar. Men något som behöver göras om
omgående är golvet för det är så slitet och fult. Jag får verkligen ta mig i kragen och 
ringa golvsliparen igen som var här tidigt på året och lämnade offert. Det var väl nåt
annat som kom i mellan...


Kram!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar