2 juli 2014

Sommar...






Äntligen kom sommaren, solen lyser och det är varmt! Här ligger jag och latar
mig på altan, man får liksom passa på att njuta så länge solen behagar att titta
 fram. Det slumpades sig visst på bilden att det blev en anings mycket leo, haha.
Det söta mobilskalet tyckte min minsta dotter att jag skulle köpa när vi var en 
runda på Glitter härom dagen. Halva priset på den och jag tänkte why not.
Hennes favvoaffär där hon kan gå väldigt länge och vela fram och tillbaka om 
vad hon ska köpa. 


Ha det skönt i solen!






3 kommentarer:

  1. Skönt att solen är tillbaka. Trädecket har grånat snyggt, vi har lika hos oss. Gillar det massor. Hälsning från soliga Connecticut.

    SvaraRadera
  2. Ja, det var skönt med sol i dag - har fallit fantastiska mängder regn de senaste dagarna! :-)

    SvaraRadera
  3. Snygga bilder.....jag gillar leo. Kram anette

    SvaraRadera