11 mars 2014

Hotelltips...



Bilderna tagna med I-phonen.


I lördags var jag och familjen på finalen av Melodifestivalen. Helt klart en upplevelse
utöver det vanliga och hur roligt som helst att få se festivalen live. Det jag kan säga om
denna kommersiella folkfesten är väl att låtarna gör sig helt klart mycket bättre live än 
hemma i tv-soffan. Vi bodde på det nybyggda snygga Quality Hotel Friends som ligger 
vägg i vägg med arenan. Det var bara gå i mellan, ingen kö och inga jackor som
 behövdes hängas in i garderoben. Hur smidigt som helst och där kommer vi bo fler
gånger när det vankas fler konserter fram över. 

Må gott!





2 kommentarer:

  1. Där har jag också bott en natt - väldigt sköna sängar, dock kaosartat eftersom att jag var där på en stor konferens och hissarna löpte amok upp & ned så inga människor kom fram till sina rum, haha! :-) Skulle lätt sova där igen bara för sängarna dock. :-)

    SvaraRadera
  2. Fint! Vi var på genrepet av melodifestivalen förra året. Då åkte vi hem efteråt, men jag kan mycket väl tänka mig att göra om det men då stanna över natt. Bo på hotell är mysigt, för vi gör det inte så ofta.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera