8 augusti 2013

Några dagar i Stockholm...





I tisdags åkte jag och äldsta dottern till Stockholm på ett par dagar. Det blev shopping
 för hela slanten men det var tanken med resan. Kameran lämnades hemma eftersom
 jag tänkte som så att det blir med all säkerhet annat som ska bäras och tänk jag 
hade så rätt.
Bilderna är tagna med mobilen därför inte den bästa bildkvaliteten.



Granit.


Nordiska galleriet.


Hotelliv.



Bruka Design.




Ett lite axplock av alla butiker vi besökte. Några favoriter som jag måste till när 
jag är i Stockholm är bla. R.O.O.M, Granit, Svensk tenn, Illums Bolighus, Zetas.
Nu blev det inte bara inredning utan det blev även lite klädinköp, skor och annat
smått och gott.
Stockholm bjöd på ett soligt och lagom varmt väder och vi hamnade på en
uteservering åt en god lunch medan vi tittade på alla människor, kostymklädda som 
hade bråttom någonstans, kartläsande turister som inte visste riktigt var de var eller
en gatumusikant som underhöll folk som hade stannat upp för en stund.
Jag kan bli sittandes länge och bara titta på den livliga strömmen av människor,
 om inte min dotter plötsligt påminde mig om att nu går vi vidare till något annat 
trevligt. Resan avslutades på Zetas trädgård innan vi for hem.
Fantastiska roliga dagar och minnesvärda.

Ha en fin dag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar