16 maj 2013

På köksbordet...




Torsdagstemat i fabriken är på mitt köksbord. Så här såg det ut idag till lunch
eller rättare sagt väldigt sen lunch. Jobbade halvdag och det fick bli en enkel
hemmagjord sallad när jag kom hem. På köksbordet har jag oftast snittblommor
och några ljusstakar/lyktor. Så lite grejer som möjligt på bordet för vi är en 
stor familj, som mest sex stycken, som ska samsas här vid middagar.





Veckans bukett fick bli de underbara vita lövkojorna och en ljuvlig svag
doft sprider sig i köket. Det var allt från mitt köksbord. 
Nu ska jag ut och njuta av soooolen.


Må gott!




8 kommentarer:

  1. Fint! Ha det bra i solen!

    SvaraRadera
  2. Har läst din blogg så många gånger, men aldrig kommit så långt att jag kommenterat. Vackra bilder med härlig känsla, som vanligt!

    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Oj, vilka fina bilder!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att nästan alltid ha färska blommor på köksbordet. Här hamnar de oftast på köksön, lite ljusare för dem då:)

    Sallad tror jag vi är många som äter dessa soliga dagar. Så gott och lämpligt

    Kram Teres

    SvaraRadera
  5. Åh så fint med det gröna mot allt det vita. Otroligt fina bilder! Kram

    SvaraRadera
  6. SÅ himla fina bilder!! Ljuset är underbart!

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig känsla du förmedlar. Och vilket härligt köksbord, vackert alltsammans.

    SvaraRadera
  8. Vilka fina bilder, så ljusa och somriga! =) /Hanna

    SvaraRadera