24 mars 2013

Söndag...





idag njuter jag av det finaste jag har,
min familj






9 kommentarer:

  1. Anonym24.3.13

    wonderful I love your pictures
    ♥doris

    SvaraRadera
  2. Vad härligt! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Och jag njuter av dina bilder!

    SvaraRadera
  4. Vackert,fantastisk skärpa på dina bilder.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  5. Hela jag blev glad när jag klickade in här idag. Så fina bilder. Och vilket härligt fång blommor. Tänk att man kan bli glad av dem även digitalt.

    SvaraRadera
  6. Anonym25.3.13

    Hej! Vart ifrån kommer ditt svarta A? Jag har letat som en tok efter liknande men har inte hittat något med rätt form och storlek .. Kram! :)

    SvaraRadera
  7. Ja familjen är bäst. Fina bilder och fina rosor. Önskar dig en fin påsk. Kram

    SvaraRadera
  8. Och det gör du ju rätt i! :-)

    SvaraRadera