16 oktober 2012

Ett allrum alldeles allena...







En solig dag för någon vecka sen passade jag på att fota lite i allrummet och här
har det inte hänt någon större förändring. Jag är bra sugen på något nytt men vet inte
riktigt vad, en ny matta ligger väntar på att bytas ut och jag tror den får hamna här.
Nu använder vi faktiskt inte detta rum speciellt mycket utan det blir mest till 
helgen när hela familjen är samlad. Synd är det allt för jag gillar rymden och ljuset
som det blir här uppe på andra våningen. Nåja det får stå så här ett tag till tills jag
vet vad som ska göras.

Kram!





7 kommentarer:

  1. Alltid lika fina bilder från dig!

    Ha en fin kväll!

    A

    SvaraRadera
  2. Ja, när det är så där fint är det väl ingen brådska att göra om. :)

    SvaraRadera
  3. Hei!
    Hvilken nydelig blogg du har!
    Vakre bilder og et vakkert hjem,
    Fant deg via Instagram :-)
    Ser frem til å følge med deg videre.

    Klem fra Hilde

    SvaraRadera
  4. Det ser jättefint ut! Jag gillar grått med turkosa detaljer så jag skulle inte ha någon brådska att göra om ;-)

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig blogg du har! Hittade dig genom Bloggvy och lägger genast till dig i min bloglovin lista. Kan aldrig få för mycket av fin inspiration :)
    Kram, Carolina - motalavilla

    SvaraRadera
  6. Gud vilka fina bilder! Sådär vill jag också ha det!!!

    SvaraRadera