18 oktober 2012

Diy...






Torsdagens tema är DIY. Nu är det så här att jag har inte varit speciellt pysslig
den senaste tiden utan jag får helt enkelt visa ett gammalt DIY. Men det
tåls att visa ännu en gång till dels för det är några som har undrat över lampan
och sen är den så lätt att fixa själv. En gammal lampstomme och en snygg 
textilsladd och en lamphållare vips så har man en ny lampa för en billig peng.
Den rosa textilsladden har jag köpt på Åhléns och den turkosa, om man nu
får för sig att byta, har jag köpt på meter hos lamplagret.

Titta in på fabriken för fler projekt.

Kram!






5 kommentarer:

  1. fab lampe!!
    Digger den;))

    SvaraRadera
  2. Yes, tack för tipset! Jag funderade senast i eftermiddag på var man hittar textilsladdar nu för tiden, provar Åhléns :)

    Snygg färg har du valt också!

    SvaraRadera
  3. Den här har jag ju redan kommenterat, så snygg! Lampsladden i knalligt rosa är liksom pricken över i.

    SvaraRadera
  4. MEn du så snygg! Tack för tips :)

    SvaraRadera
  5. Så galet fin! Like it a lot!

    SvaraRadera