6 september 2012

Min arbetshörna...








Sitter här vid min relativt städade arbetshörna och skriver inköpslista. Ledig dag och tänkte 
åka storhandla för kylskåpet gapar tomt. Den eviga frågan vad får för mat gör det inte
alltid lika lätt att hitta nya enkla, goda och snabba recept i veckorna. Tänkte därför nu planera
 och hitta lite nya recept på nätet innan jag åker och handlar. Tittade faktiskt in på Icas sida 
och deras billiga veckan, inte alls så dumt faktiskt. Så några dagar klara, alltid en början.

Ha en fin torsdag!




14 kommentarer:

  1. Bara så himla fin arbetshörna .Skönt att åka och handla når det gapar tomt.Ha en skön torsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Å så fint, elsker alle detaljene her!! Ønsker deg en super torsdag! Klemmer

    SvaraRadera
  3. PS: Kan jeg dele disse bildene dine på Pinterest og linke tilbake til deg? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Det är ok dela dessa bilder på
      Pinterest om du länkar förstås;)

      Fortsatt fin torsdag!
      Kram Christina

      Radera
  4. Vakkert arbeidsrom.Ryddig og oversiktlig.Kan være lurt og planlegge "matshoppingen"man sparer masse tid og ikke minst penger.Lykke til,ha en riktig skjønn dag.

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt, planerar inom kort att också fixa en arbetshörna här hemma. Känns som behovet börjar bli stort för just det.


    Kram/M

    SvaraRadera
  6. SÅ snyggt! Inspiration i massor! Nu vill jag göra iordning vid vårt skrivbord:)

    Hoppas att du har en fin måndag!

    Får jag lägga till din fina blogg i min blogglista?

    Kram Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emma!

      Tack snälla du!

      Självklart får du lägga till min blogg i
      din lista.

      Kram c

      Radera
  7. Vilken fin arbetshörna! Verkligen mysigt. Nu blir jag också sugen!

    SvaraRadera
  8. Jag blir aldrig mätt på att se ditt arbetsrum!!det är såå fint,vill bara göra om här hemma.Kram A

    SvaraRadera
  9. Påminner om min väns, livetibyn. Så snyggt med vitt med detaljer i annan kulör.

    SvaraRadera
  10. WOW vilken fin arbetshörna du har.

    Kram
    Camilla

    SvaraRadera
  11. Så jäkla snyggt!!!
    Och matlistor, detta ständiga dilemma.
    Kram, Carina

    SvaraRadera