18 september 2012

Äppelpäppel...







Ett tecken på att hösten görs hörd är väl när man kan gå ut i sin trädgård
och plocka sina alldeles egna äpplen. Här hemma har det redan hunnit bli 
två äpplepajer på en vecka, hmm hur ska detta sluta, men det är så himla gott. Jag har
ett superenkelt recept som jag har ärvt efter min mamma men denna gång gjorde
jag om receptet lite och hade i cocos.




Ni kan även följa mig på instagram där jag uppdaterar oftare och
mitt namn är @housenumber15.


Ha en trevlig kväll!



4 kommentarer:

  1. Tack för tipset,kul med cocos. Jag ska stå för "torsdagsfikan" på jobbet denna veckan så det passar utmärkt :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Attans pannkaka, nu blev jag sådär fruktansvärt sugen på äppelpaj. Hmm, måste nog bege mig ut i trädgården

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Nydelige bilder, og kaka virker kjempegod!
    Ønsker deg ein fin onsdag!
    Klem Helene

    SvaraRadera
  4. Åhh, äppelkaka är bland det bästa med hösten tycker jag!

    Kramen!

    SvaraRadera