29 augusti 2012

En förändring...








Som ni vet sen förut så påbörjade jag en omflyttning av saker här hemma och
det slutade i kaos för det ena ledde till det andra. Det slutade med att jag stod i
 garaget och målade det lilla bordet vid soffan. Men nu så är det på plats och
jag har nu fått ordning på det hela, tror jag. Faktiskt är det inget som är nytt
förutom den svartvita inkamönstrade kudden i soffan utan allt har fått bytt plats. 
Soffhörnan har bytt stil och skepnad. Ett enkelt...hmm, och billigt alternativt
 för att få en förändring.

Må gott!






15 kommentarer:

  1. Jättefint, kul att flytta runt på saker. Här hemma skall rensas och också flyttas runt lite nu till hösten. Bara det förnyar ju lite. kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Härligt, jag kör med stor rensning här hemma och lite annat fix inför hösten:) Kul att se hur det blir hos dig:)

    Kram

    SvaraRadera
  3. bara så himla fint.Här ska det också rensas och flyttas om ,Lite höstnytt får det ju bli!Önskar dej en skön onsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Ja ibland räcker det att byta plats på saker och vips så är det som nytt.

    Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Himla fint blev det:)

    Kraam Emma

    SvaraRadera
  6. Twój blog daje mnóstwo fantastycznych inspiracji :)) Pozdrawiam serdecznie

    SvaraRadera
  7. Så fint! ljushållaren är jättesnygg,är det ett hemmagjort?kram Alexandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Ljushållaren är ett gammalt fat som jag hade tidigare,
      'ljusstumparna' ja det heter så har Ernst designat och
      Man köper de i tvåpac

      Radera
  8. Anonym30.8.12

    Så fint! Tapeten ser väldigt fin ut, var är den ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Tapeten är nio år gammal så jag vet inte om den finns
      I sortimentet längre. Om jag minns rätt så tror ja den är ifrån
      Borosan

      Radera
  9. Anonym31.8.12

    Fiiiint :)

    Vart kommer alla fina kuddar från?

    Ha en trevlig helg!

    //Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Den vita kudden och den svarta med tofsarna/Åhlens
      Inkamönstrade/Ikea
      Den blommönstrade har jag sytt själv
      Den vita med småbollarna/Indiska

      Kram C

      Radera
  10. Jättefina bilder! Ha en mysig helg!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  11. Hejsan. Ibland behöver man bara göra om lite grann för att det skall kännas nytt! Många fina kuddar har Du. //Kram Kicki

    SvaraRadera
  12. Vad snyggt det blev!! Kul att flytta om och ändra lite.

    SvaraRadera