5 augusti 2012

Black & White...









Till sommaren tycker jag även svart är snyggt till brunbrännan. Inte för jag har
 någon bränna att prata om, lite mindre lagom, för jag hade inte speciellt bra 
strandväder på min semester. Men i alla fall så har lite svarta plagg i min 
sommargarderob och accessoarer.

( Linnet Lindex, armbanden en butik i Tyskland, zebratoppen HM)


Nu finns jag även på Instagram och där uppdaterar jag oftare eftersom jag alltid
har med mig min Iphone. Har ni inte instagram så tycker jag ni ska skaffa er den 
appen för det är sååå roligt.


Fin kväll!


2 kommentarer:

  1. Läckra bilder i svart och vitt. Har hämtat hem appen för Instagram för ett tag sedan men tyvärr inte kommit igång. Kanske ska fixa till det. Verkar roligt.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Herlige bilder, og fiiin blogg!!! Følger deg videre:) Klem Camilla

    SvaraRadera