6 juli 2012

Armband i massor...






Fort fort går veckan och det är redan fredag. Man blir lite vilsen på dagarna när
man har semester och man tycker att semesterveckorna går i en rasande fart, man vill
ju att de aldrig tar slut på. Visar mina nya fina armband, den med lilla tofsen och trollsländan 
på och det med rosa stenarna, dessa fyndade jag för några tjugor på båten över från Tyskland
till Danmark. Accessoarer gör så mycket och jag älskar alla slags smycken, från tingeltangel till
snygga handgjorda silversmycken och klockor.


HA EN UNDERBAR HELG!

 




5 kommentarer:

  1. Det är verkligen fint med armband. Vilka fynd du har gjort!
    Jag är väldigt dålig på armband och halsband och har bestämt mig för att skärpa till mig.
    Har alltid varit mer för örhängen och tycker då det blir för mycket av det goda om jag plussar på armband och halsband också.

    Men nu ska det bli ändring! :)

    Ha det gott!
    Linda

    SvaraRadera
  2. Fina armband. Gillar den med trollsländan, så söt:)

    Fin fredag /Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Jättefina..älskar armband o har massor men hittar alltid nya som jag "behöver" :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Älskar du - liksom oss - gammal och nött heminredning?! Vi har en nystartad blogg där inläggen är fullkomligt PROPPADE med inspirationsbilder, tips och Gör-det-själv (tutorials)! Vi har också en Till-Salu-kategori med väl utvald och helt unik heminredning!
    ...för de som inte vill missa ett enda inlägg finns vi på Bloglovin! VÄLKOMMEN IN!!!
    Ha en kanondag! KRAM // Lina

    PS. Gillar du tatueringar finns en något äldre blogg smäckfull av tips, målningar, äventyr och Requests! ;) ...funderar du på en tatuering men inte hittat det perfekta motivet? Tveka inte på att höra av dig! ;) http://liinanonstop.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Hej, vilken fin blogg du har!
    Kika gärna in hos mig, jag har just nu en utlottning i samarbete med nätbutiken Tidlösa Ting, dragning den 16 juli. Du kanske vill vara med?

    http://emmasvitadrommar.blogspot.se/2012/07/nu-kor-vi-dags-for-utlottning.html

    Kram Emma

    SvaraRadera