18 juni 2012

Blåa toner är sommar...











Just nu har jag fastnat för blåa detaljer, egentligen är jag inte vidare förtjust i blått men
 just till sommaren vill jag gärna ha denna färg. Speciellt ute på altanen har jag alltid blått till 
den vita sittgruppen men nu fick nya kuddar ta plats i soffan inne i vardagsrummet. Kanske är 
det för det känns somrigt, fräscht och för att jag vill ha det lite ljusare i rummet. För ute på altanen
 kan man inte sitta för fy vilket kallt och regnigt sommarväder vi har just nu. Mitt nya ljusfat 
som Ernst har designat kan man ändra på hur man vill. Ljuskopparna är med en magnet under
 som man kan flytta, ta bort eller ställa dit fler, man dekorerar det efter tycke och smak
 helt enkelt. 

Vi ses!!



( Kuddarna Indiska, Ljusfatet Huldas, Tofflorna Lindex, Korgen TineK, Skålen och muggen ROOM)









4 kommentarer:

  1. Så fina bilder!! Underbara kuddar och snygga tofflor;) Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också blått lite extra på sommaren;) Så fint!

    Riktigt fräckt ljusfat
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Kjempelekkert,Flotte farver og mønster..
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvaraRadera
  4. Anonym19.6.12

    Hej!

    Jag har läst din blogg länge och saknar när du inte skriver. Du har så fina bilder och ger många bra tips på sådant som man faktiskt har råd med. Så snälla, sluts inte skriva , du är för bra för det!!!!!
    Hoppas att vädret vänder snart så att du får en bra semester.
    Hälsningar Lotta i Norrköping

    SvaraRadera