3 maj 2012

Pastell med metallic...






Vårens hetaste är pastell åter pastell. Även de stora modehusen som
 Louis Vuitton, Marc Jacobs, Vera Wang och Lanvin med flera visar upp pastelliga
 kollektioner. Min nya glesstickade tröja är en riktig mjuk sorbetpastell som 
går i mint. Man kan med en fördel kombinera dessa sorbetpasteller tillsammans. 
Men min smak är mer pastell till jeans, vitt eller varför inte ett par silverjeans.  

Ännu en trend är metallicmodet, det ska glittra och glimma. Snyggt
till pastellerna eller till vitt. Jag stortrivs i mina silverjeans, syns inte så tydligt
på bilderna att de är silvriga. Lika snygga till en enkel svart topp, pastelltröjan eller 
min vita spetstopp. Det fick bli ett par spetsiga ballerinaskor till dagens outfit.


( Jeans och tröja Lindex, skor Vagabond, Scarf Sisters)


Må gott!!







4 kommentarer:

  1. Så snyggt!!! Underbar sjal. Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt och vårfräscht! Det blir man sugen på nu, kram.

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Vill ha sjalen.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  4. Hallå!
    Snyggt! Turkost håller i sig :)
    Önskar dig en skön fortsättning på helgen.
    Kramar Anna

    SvaraRadera