15 mars 2012

Omtapetsering...?





Här hemma planerar vi att göra om i lilla S rum, ja hon är inte så liten längre.
Hon vill gärna ha någon blommig tapet och jag tycker att Pip studio har
många fina tapeter. Kanske något färgstarka för min smak men nu får S
vara med och välja. Hon tokgillar den turkosa tapeten med stora rosor men
jag vet inte riktigt, lite feg är jag allt. Vi ska ta en sväng till färghandeln i morgon 
kanske har hon ångrat sig till något helt annat. 
Ni vet hur barn kan vara ibland;)

Ha en fin kväll!

  


8 kommentarer:

  1. Äsch, fega inte! Det härliga med barnrum är ju just det att man inte behöver fega. Det är bara att gå all in med färg och mönster. Jag är säker på att det kommer bli jättebra. :-)

    SvaraRadera
  2. Tapetene fra PIP er kjempefine:)
    Her i huset har jeg ikke satset på tapet, blir alltid så fort lei jeg, spesielt av farger, hehe:) Men det er veldig koselig at jenta di f¨r være med og velge, det setter hun nok stor pris på ♥

    Blir spennende og se resultatet da:)

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för din inspirerande blogg. Min dotter har en turkos tapet från Pip studio på en vägg i sitt rum och den är så fin! Var inte feg för färg, barnrum är perfekta att ösa färg i. Hade vi tapetserat idag hade jag tapetserat hela rummet! Vita möbler till, perfekt kombo. Kör på!
    Kram Niina

    SvaraRadera
  4. Helt undebara tapeter! Lycka till, det kommer bli jättefint.

    SvaraRadera
  5. Verkligen vackra tapeter som passar perfekt i barnrum!!! Kramar

    SvaraRadera
  6. SÅ fina tapeter, lycka till! ;)

    SvaraRadera
  7. Väldigt fina tapeter textilier, vi skall också tapetsera om tjejerna båda rum, kram

    SvaraRadera
  8. Fina tapeter båda två! Perfekta i barnrum. Som många andra skrivit så är det någonstans man kan ösa på är det i barnrum, där kan man få ut sina färgfantasier om man annars gillar att ha det mer neutralt. Perfekt! :-) Ha en fortsatt bra fredag och lycka till med tapetseringen! /Nina

    SvaraRadera