30 mars 2012

Friday...





Äntligen fredag och veckans bästa dag eller vad säger ni? Huset är nystädat och påskpyntat
lite här och där men bara ytterst sparsmakat med pyntet. Jag är inte mycket för påskpynt
utan det är mest lilla S som har massor med pynt i sitt rum och det är verkligen
färgglatt och fint där. Annars idag blir det en vända eller två till tippen för här har 
det rensat i massor så nu kommer man åter in i garaget.






Några äppelkvistar till påskris fick det bli men de vita stora fjädrarna glömde jag visst 
sätta dit. Några vårlökar och något ägg så ser mitt pynt ut i vardagsrummet, väldigt enkelt 
men helt i min smak.


HA EN FIN HELG!!

  


6 kommentarer:

  1. Kvister, vårløk og noen små egg gjør påskesusen:)
    Lekre bilder ♥

    Ha en fin fin fredag!!

    SvaraRadera
  2. Efter att ha kikat igenom dina senaste inlägg så blev jag väääldigt sugen på att ta en tur förbi blomsteraffären.
    Tack för inspirationen! :)

    SvaraRadera
  3. Håller med dig om påskpyntet! Det får inte vara för mycket. Less is more, enligt mig;)

    Trevlig helg
    /Linda

    SvaraRadera
  4. Anonym30.3.12

    Var kommer den runda kudden från?

    SvaraRadera
  5. Underbara foton - I like!

    Kika gärna in hos mig, jag har en
    utlottning i samarbete med nätbutiken Caesar's hem.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  6. Nydelige bilder og fin blogg. Legger meg til som medlem :)
    Ha en god påske.

    Eva.

    SvaraRadera