21 februari 2012

Fjällstuga...





Bilder från Sköna hem

Så här kan en fjällstuga se ut och jag tycker den lite över det ovanliga
om man gillar den industriella designen ihop med naturmaterial. Jag gillar
den här råa och avslappnade stilen. Fjällstugan som vi bor i är en klassisk
timmerstuga med mycket naturmaterial invändigt om ni förstår vad jag
menar men vi trivs alldeles utmärkt här. Stugan ligger bra till och vi lånar
den av en kär vän.

Nu ska det ätas (nästan) hemmagjorda semlor !









4 kommentarer:

  1. Underbara bilder att inspireras av!

    SvaraRadera
  2. Mycket fint! Där skulle jag verkligen kunna tänka mig att spendera sportlovsveckan. kram

    SvaraRadera
  3. Tuff stil i fjällstugan! Kram

    SvaraRadera
  4. Underbara och inspirerande bilder!!! Kram

    SvaraRadera