15 februari 2012

Allrummet...







 Efter jag blivit inspirerat av inredningstidningar och andra bloggar så vill jag till 
en förändring här hemma. Inget större projekt kanske räcker det med att flytta
runt på saker och plocka bort och dit med andra ting som har fallit i glömska,
för att få en annan slag känsla här hemma. 

Ni som har följt med mig på bloggen ett tag vet att jag har en förkärlek till
kuddar. Men nu har lovat mig själv att inte köpa en enda kudde till utan jag
får helt enkelt byta plats och plocka fram andra kuddar i gömmorna. I 
allrummet har jag adderat till lite mera dova färger till det svartvita.

Ha det gott!






3 kommentarer:

  1. Bara så himla fint.Ja tänk vad lite mysiga och fina kuddar kan göra att det blir bara så fint och mysigt.Ha en härlig onsdag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Jag är lika beroende av kuddar jag... :)
    Var kommer den grårandiga kudden ifrån? Superfin.

    Allt gott!

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt och fina kuddar.

    Kram

    SvaraRadera