9 januari 2012

Saker byter plats...



Alltid när julen är utstädat här hemma så blir jag så sugen på att möblera om och
flytta runt saker. Det är precis vad jag gör så nu är det lite upp och nervänt
 lite varstans här. Saker får byta plats med varandra, letar fram saker från skåp
och förråd. Andra saker plockas bort och förvisas in i något bra förvaringställe för
vem vet en dag kanske den åter få komma fram igen. Den som spar han har är ett
väldigt bra ordspråk...

Inte vet jag om det blir  till det bättre men det känns så i alla fall det just nu eller
innan jag är klar så kanske det är omflyttat ytterligare. Jag vill ha en mer ljus,
lätta upp och plocka bort saker. 






Visst blir man inspirerad av Tine K vårkollektion som man ser lite varstans på bloggarna
runt om. Jag fastnade speciellt för denna bild som ger mig vårfeeling. Just denna färgkombination
tilltalar mig just nu, träfärgat till det allt det vita och lite beige dataljer och en gnutta svart.
Det tål att tänkas på.


Ha en fin start på den nya veckan!



6 kommentarer:

  1. JAg håller med dig att få fixa och möblera runt hör till mina favoriter men inte till makens....
    Super fina saker från TineK

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Håller med dig! Man vill rensa, sortera och göra om lite varstans;)

    Tine K har väldans mycket fina saker!!

    Kram /Linda

    SvaraRadera
  3. Ja efter julen har åkt åt pipsvängen så far alla saker omkring här hemma och försöker hitta sig en ny plats;) Härligt att lite omändring kan göra så mycket. kram

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Samma här! Kreativiteten och energin är tillbaka igen, härligt med ny energi och ommöblering!
    Kram Niina

    SvaraRadera
  5. Jag vill springa in och önska dig en trevlig tisdag!
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Ja håller med..man vill så gärna plocka om och städa undan lite denna tid..man vill som du ha ha ljust & lätta upp lite:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera