11 januari 2012

Mitt nya brickbord...






 Mitt nya brickbord som jag har spanat in länge och kunde inte låta bli att köpa ett när det
blev halva priset. Det hamnade uppe i allrummet och jag tror nog det får står kvar där.
Jag skulle gärna vilja ha en mysigare fåtölj i hörnan men har inte hittat den rätta ännu.
Ett av fårskinnet  har fått plats på golvet och min gamla Tine K korg har fått
kommit fram igen.






Imorgon ska jag ta tag i resten av rummen som är inte är klara av min byta-plats-
ommöblering. Ibland ångrar man när man dra igång något projekt som man
egentligen inte har tid till men sån är jag;)

Ha bra dag!





9 kommentarer:

  1. LÄCKERT : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Kjempefint er det,kan jeg spørre hvor du har kjøpt det?Og hvilken leverandør?
    ha en fin dag

    SvaraRadera
  3. Superfint! Letar efter ett sådant bord. Var har du hittat det?
    /Helena
    helenasloggbok@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Så fint ! Härlig tapet i bakgrunden !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  5. Väldigt härlig bild!!!

    SvaraRadera
  6. Som jag leeeeeetat ett sånt bord, vart e det köpt?

    SvaraRadera
  7. Jättefint- vill oxå ha mig ett brickbord;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Super snyggt, ett sånt står på min önskelista, men jag har ingen stans att ställa det....

    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Brickbordet kommer ifrån Färg och Form och är det stora bordet.

    Kram C

    SvaraRadera