6 december 2011

Julpyssel ock paketinslagning...




Nu kan jag bocka av två julklappar på önskelistorna och fler lär det bli. I helgen
gjorde jag egna juletiketter till paketen, för det är roligare med lite mer 
personliga paket tycker jag.






Inget avancerat pyssel alls att göra egna kort utan det är faktisk lätt som en plätt. 
Det som behövs är lite finare och styvare papper och det enda som kan stoppa
en är fantasin. Att pyssla ska vara enkelt både för mamma och lilla S, som klipper och
 klistrar mest hela tiden nu. Hon fixar julklappar...hmm...roligt!

Detta var mitt bidrag fabriken och kika gärna in där för fler 
julpysseltips. 


VI SES!!









8 kommentarer:

  1. Inspirerande bilder =)
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. I love your gorgeous blog! Just stumbled across it :)

    Abbey x

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt att både ge och få personligt inslagna paket. Jag ska göra ett försök ikväll.
    /Anita

    SvaraRadera
  4. Åh så fint det blir!!! Tur att det är ett tag kvar tills de ska öppnas så ni hinner njuta av dem!:)

    VÄLDIGT fin bloggplats du skapat också!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Sååå fina bilder..:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Tack för inspirationen! Heeelt i min stil. God Jul önskar Lisbeth,
    http://wabisabi-style.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Jätte fina paket.

    //Johanna

    SvaraRadera