12 december 2011

En pysslig dag...








Ny vecka och nya utmaningar. Jag försöker att få lite julstämning här hemma
även om vädret känns som en regnig höstdag. Lite pyssel hit och dit...
genast kommer jag på saker, som jag har haft i mina gömmer, som jag
helt har glömt bort att jag har haft. Fixar och trixar med det mesta här 
hemma idag för resten av veckan innebär mycket jobb men först ska jag ha
en liten middag med bästa tjejkompisarna.


Hoppas att ni alla får en trevlig kväll!

Vi ses!!




9 kommentarer:

  1. Såån fint du gjort, gillar den vita stjärnan på bordet:)

    Ha en fin kväll
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  2. Ja jag tycker att du lyckats få till julstämning fast det råder höstväder ute...suck lite puder på marken hade hjälpt till;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Så fint du gör hemma. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  4. Nej det är inte varje dag det känns som vi är i december månad. Men imorgon är det lucia, då kan nog inte ens regn förstöra julkänslan :)
    Härliga bilder!
    Hoppas du har en fin kväll.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Ja, vädret är verkligen så långt ifrån vinter ochjulstämning man kan komma. Man får göra vad man kan med pyssel och puff inomhus helt enkelt. :-)

    SvaraRadera
  6. Så jättefina bilder:)

    SvaraRadera
  7. Super fint, hyacint vaserna från Granit antar jag, finns lika här hemma. Snygga.

    Kram anna

    SvaraRadera
  8. Jätte fint =)
    Massa varma lussekramar!

    SvaraRadera
  9. Så fint du gjort. Men visst hade lite snö hjälp till med julstämningen.
    /Anita

    SvaraRadera