13 november 2011

Vårt sovrum...




Efter frukost på sängen till far i huset passade jag på att fota lite pics från
sovrummet. För idag har solen varit framme och då åker liksom kameran fram automatiskt
 när det är perfekt ljus för att fota. Sen dessutom är man ledig och det är ju annars mörkt när
man kommer från jobbet.







Jag har satt upp min stora vita enkla lampa ovanför sängen som jag fick när jag fyllde år.
Det blev precis så bra som jag har föreställt mig och ni ser en liten skymt av den på 
bilden för det blev inget bra med helhetsbilder. Även jag, som alla andra bloggare, har 
fastnat för washitape som ni ser och jag testar för fullt här hemma. De andra i familjen
skakar bara på huvudet och undrar om vi ska upptejpade bilder överallt i huset. Nej,
så farligt är det inte som det låter men man måste ju testa och se helt enkelt.


Fortsatt trevlig kväll!



3 kommentarer:

  1. Super mysigt sovrum!! men så kan jag inte låta bli o undra vad för lampa du köpt dig?!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  2. Anonym26.5.13

    Hey I like your table in the bedroom :-) could you write me where you have it from. summerinthecity@o2online.de

    sunny greetings

    ivonne

    SvaraRadera