3 november 2011

Min nya hobby...







Efter jobbet idag blev jag sittandes framför datorn med att redigerar bilder i olika
tappningar. Hur kul som helst och jag blev sittandes alldeles för länge men vad gör
det. Tvätta kan jag väl göra imorgon...
Jag lär mig något nytt typ varje gång och det har blivit min nya hobby faktiskt. 
Så klart även att fota, det är så fantastiskt roligt och jag vill ha mer tid till det bara.
Det här med kamerainställningar hit och dit är inte lätt men jag lär mig även där
på vägens gång och genom tips av andra fotointresserade.


Kram!






6 kommentarer:

  1. Vad kul fina bilder : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Snyggt redigerat! Redigerar du i photoshop eller? Vore kul med en beskrivning på hur du fixat bilderna.

    Trevlig helg! /Teres

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det lätt att bli sittandes bakom datorn eller kamerna och fota och redigera! Tiden springer iväg...

    SvaraRadera
  4. Ja det kan man nog säga är också min nya hobby, superkul, men svårt tycker jag.
    Dina bilder var jättefina!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Så kul, jag skulle nog oxå bli fast om jag började;) Vad använder du för program? Önskar dig en riktigt fin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. ..jag är också fast....timmarna bara flyger iväg...kul. kul...men ser att du fått til den snygga ramen , med skuggan...hur gör du ?!...har förökt, försökt och försökt men fixar det inte....ingen skulle bli gladare än jag om du kunde hjälpa mig ...*ler


    kram och tack för all inspiration

    Pernilla

    SvaraRadera