10 november 2011

Middagstips...






Kvällens middag gratinerad halloumipasta, mums så gott! 
Jag tipsar er om denna goda enkla pastarätt som går hur fort som helst
att göra och sådana recept vill man ha i alla fall jag. Det är säkert många som
 känner igen sig, hur stressad man kan bli när man kommer hem från jobbet och 
alla är superhungriga. Man vill gärna göra mer vällagad nyttig mat än något 
halvfabrikat. Receptet hittar ni här och idag bytte jag ut zucchini mot färska 
championer och tomatsåsen brukar jag använda Coops krossade tomater med
oregano&basilika i tetra. Knaperstekt bacon hade jag i också, ja det går variera
hur man vill faktiskt. Testa får ni se, gott blir det och fort går det att laga.


FIN KVÄLL!






3 kommentarer:

  1. Både låter och ser gott ut! Det receptet ska jag testa!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Anonym12.11.11

    Lät gott, undrar vart du köpt din blus i inlägget från den 8:e? Den var jättefin!
    Ha en härlig helg.
    //Lena

    SvaraRadera
  3. Hej Lena!

    Blusen kommer ifrån Lindex.

    Kram c

    SvaraRadera