17 oktober 2011

Ny vecka och lite inspiration...




Startar denna vecka med lite bilder som jag blir inspirerad av och det är framför
allt de dova och mjuka färgerna som jag går i gång på. Färgerna känns så fräscha
och krispiga precis som en kall vinterdag kan vara och det är vad jag ser i bilderna, vinter.
 Det kan man se här hemma att både grått och mullvad har jag smygits in både här och där
till det vita och svarta. Även när jag målar mina tavlor så är det just i denna färgskala 
som jag doppar min pensel i. Jag ändrar min färgpalett både i sinnet och i hemmet och
nu är det mer vinter än höstfärger för min del.


Ha en bra start på veckan!!




3 kommentarer:

  1. Fin inspirasjon! Håper din mandag er bra :)

    SvaraRadera
  2. Härliga inspirationsbilder du bjuder på!
    Grått och mullvad låter som färger i min smak....

    Fin blogg har du med många vackra foton!

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. Hämtat från Cox & Cox?!
    Läckra bilder som ger mersmak!!

    Klem Anna

    SvaraRadera