27 oktober 2011

Min nya blus...


Min nya blus som är perfekt i modellen och den går visst i en grå nyans.




Hur har ni det i regnrusket denna torsdag?
Här springer dagarna iväg hur fort som helst och snart är det helg igen.
Visar min nya blus som är perfekt i modellen och jag har visst snöat in mig på det
gråa även i mina nya klädinköp. Det har blivit en blus, kofta, stickad tröja, halsduk
och boots i olika gråa nyanser. Min lilla hjälpreda ville vara med på bild och hon visar
 verkligen att mammas tunika är så här fin. Ibland är hon en liten linslus och smyger fram
i bild när jag inte är beredd. När jag vill mer ta seriösa bilder då är hon inte alls villig
att vara med.


FIN KVÄLL!





4 kommentarer:

  1. Model to wrap you want to save. Could you share a photograph showing the model could you?
    Thanks.

    Edâ

    SvaraRadera
  2. Fin!

    Skulle ljuga om jag sa att dagarna inte springer fort här också. Snart november liksom... galet! :-)

    SvaraRadera
  3. Åh ja grått är så rätt. På alla sätt och vis =)

    Vilken sötnos som smög sig in på den sista bilden!!!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Hihi! va lustigt. Har på mig likadan blus idag! :)

    Ha en underbar fredag!

    SvaraRadera