3 oktober 2011

Letar efter ett skåp...



Jag har länge letat efter ett skåp eller rättare sagt ett gediget vitrinskåp i äldre stil men
 för den skull en enkel modell. Det jag har i vardagsrummet har jag tröttnat på 
och vill ha ett skåp med glasdörrar. Vitt ska det vara, tror jag men tycker det är 
riktigt snyggt med svart skåp och vitt i. Det här skåpet är
ifrån Ikea och är väl i och för sig fint men det känns för mycket Ikea om ni förstår
vad jag menar. Jag får allt leta vidare och hålla ögonena öppna för en dag hittar
jag säkert vad jag vill ha eller så har jag hunnit ändra mig till något annat. För ni
vet säkert hur det kan vara ibland med den saken.

Ha en bra start på veckan!



5 kommentarer:

  1. Jag letar också efter ett skåp som sväljer mycket.
    Har hittat et såå fint hos Gruvgatan 13. Det finn i svart eller vitt, och det svarta är ljust i så jag tror kanske det skulle kunna vara något för dig också:)
    Kika in på deras blogg..jag har den länkad i min blogglista!

    Ha de så gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå ha, men är ganska nöjd ändå just nu- efter att på den senaste månaden hittat både ett tvskåp och en kökssoffa;) Håller tummarna för att du hittar ett passande skåp. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Fast för att vara IKEA var det väldigt fint;-)

    SvaraRadera
  4. Baazar har en snygg hylla, fast utan dörrar.
    Oj, vad snygg lampan från IKEA är, den måste jag kika närmare på :-)
    Tack för en inspirerande blogg

    SvaraRadera
  5. Anonym7.10.11

    Hej;

    Tack för en bra blogg.
    Gå in på www.mobelgrossen.com
    Kanske är där nåt som faller i smaken? :)

    Mvh Ingela

    SvaraRadera