2 september 2011

Vackra septemberdag...




Vilken underbar höstdag vi har här idag, solen lyser på klarblå himmel och luften känns
så frisk och klar. Riktig riktig höstkänsla får jag och jag vill bara pyssla och dona här
hemma, är det en förberedelse inför vinterdvalan månntro? Igår var jag en sväng till 
Ikea och köpte bla denna rosa orkidé för endast 49
riksdaler, billigt värre. Nu står den i hallen och hälsar en välkommen hem;)

Nu ska jag ut och njuta av det vackra vädret och plantera nya höstanemoner som
jag inte får nog av.

HA EN FIN DAG!


3 kommentarer:

  1. Låter som jag borde ta mig till Ikea snart;) fin och välkomnande hall du har! Vill passa på och önskar dig en fin fin helg! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har det!! Och jag fastnade en stund vid din utomhusateljé nu, såå mysigt!! Blev det något alster tro??

    Blev hungrig igen... mums så god hamburgaren ser ut!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Fin orkide´!har en här hemma som jag hoppas på ska börja blomma igen!

    SvaraRadera