18 september 2011

Söndag och mys i soffan...





Sitter i kuddhavet med en kopp kaffe, datorn i knät och myser bara. Här inne 
i vardagsrummet har grått smygits in i form av lite nya kuddar, krukor och plädar.
Fårskinnet är framplockat i soffan igen och det kan behövas i dessa kalla blåsiga
höstkvällar när man bara vill sitta inne och kura under filten i soffan med en tidning
och något varmt att dricka. Massor med tända ljus förstås, myspys!

Egentligen skulle jag behöva ge mig ut i trädgården och klippa gräset, plocka 
undan inför den kalla årstiden men det regnar. Jag stannar kvar inne och njuter
av det smattrande regnet som slår mot rutan istället...


Må gott!




8 kommentarer:

  1. Låter underbart..tycker du gör rätt i att stanna inomhus och njuta istället:) Kuddarna ser så fina ut..får man fråga var har du hittat dom..skulle så gärna vilja ha lite fina kuddar i just grått jag med:)

    Mys på nu
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart att bara mysa i soffan på hösten/vintern. Skulle också ut och fixa idag egentligen men hamnade visst också i soffan istället :) //Emelie

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fina och inspirerande bilder ...

    SvaraRadera
  4. Ja, det tycker jag du ska sitta kvar och mysa! Tycker med det är härligt att höra regnet smattra på rutan : )

    Vackra inspirerande bilder!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Fina bilder..Här har vädret varit skapligt så nu har sommaren raderats ut i trädgården.Däremot funderar jag skarpt på att mysa i soffan istället för min vanliga tjockisrunda på söndagar...hmmm/Annica

    SvaraRadera
  6. Så mysigt och fint ni har det!
    kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Låter härligt!
    Ha en bra vecka!
    :-)
    Lise-Lotte

    SvaraRadera
  8. Åh ja, sitte inne o kura skymmning! Eller regn om man vill c",)

    Klem Anna

    SvaraRadera