26 september 2011

Päron och åter päron...






Plockade ner lite päron nu på morgonen och jag var helt enkelt tvungen att fota dessa vackra
päron. En riktig bra träning att fota ute i ljuset och få lära sitt nya objektiv som jag köpte i 
somras som jag knappt har använt. Jag har knappt redigerat bilderna så visst är objektivet
super får faktiskt ta använda det lite mer.



Päronen är förresten supergoda och de är sådär perfekt mogna, inte för hårda
och inte för mjuka om ni förstår vad jag menar. Jag har ingen aning vad det är för 
sort, trädet fanns redan här när vi tog över huset.

Idag är jag hemma med Lilla S som har fått mina förkylningsbasilusker.
Nu väntas lite spel och det är redan riggat i köket.

Hoppas att alla får en fin start på veckan!



8 kommentarer:

  1. Jättefina bilder på päronskörden!
    Och jag gillade verkligen din söndagsinspiration, det tilltalade verkligen mig med. Sååå snyggt!

    Gabriella

    SvaraRadera
  2. Wow, vilka underbara bilder du tar.

    Önskar dig en fin dag!
    kram CC

    SvaraRadera
  3. Suuerfina bilder:)

    Ha en fin start på den nya veckan
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Beautiful pictures <3

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder på goa päron!

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Vilka höstfina bilder!

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  7. jaaa det är så underbart att skörda. så fina de var också!!! kul.

    SvaraRadera
  8. Åh vilka fina päron! Kan ju näästan inte bli annat än vackra bilder med så fina motiv ;) men du är en riktigt duktig fotograf! Jag gillar ditt sinne för hur en bild ska komponeras.... du är duktig!

    Kul att du gillade min moodboard också! Men vet du..det gör jag också! hihi

    Kram Tina

    SvaraRadera