21 september 2011

Just nu...



Just nu idag är jag hemma för att kurera mig från en dunderförkylning. Sitter
vid köksbordet med varmt honungste och bläddrar i gamla tidningar som
jag säkert bläddrat i tusen gånger men brist på annat när man vill ta det lite lugnare.
 Egentligen är jag ingen teälskare men så här vid förkylningstider är det helt ok
 annars är jag än riktig coffelovers. Jag vill bli frisk tills imorgon då jag ska ut på
ett roligt arbetsuppdrag i en helt annan stad men det ser inte lovande ut just nu.

Sötaste höstanemonerna blir man så glad av:=)

Ha det gott!





7 kommentarer:

  1. Tack! Jag ska genast ut och klippa in några höstanemoner.
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Kraya på dig fina du! höstanemonerna är supervackra- när man tittar riktigt nära så är det små stjärnor i mitten- ljuvliga...Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder:)

    Stor krya på dig kram
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Vad vackra dom är!

    Usch! För förkylning! Hoppas du piggar på dig snart..

    Objektivet är verkligen spännande, du kommer gilla det!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Krya på dig!!

    klem Anna

    SvaraRadera
  6. Å vilka bilder! Höstanemoner är verkligen helt otroligt fina.
    Önskar att jag hade haft så här istället för ranunkler när vi gifte oss.. Så fint!
    Krya på dig!

    SvaraRadera