30 september 2011

En solig fredag...




Fredag, igen, veckorna går i rasande fart och jag hinner inte med. Helt plötsligt
är det slutet på veckan när det nyss var måndag...hmm...känns det igen?
Här är det ett riktigt strålande väder och det känns nästan som sommar med 20 
grader varmt och en stor sol på en blå himmel. Idag har jag tänkt baka lite
för imorgon blir det ett litet födelsedagsfirande, jag fyller nämligen år. Inte
för att det är något att fira att man blir ett år äldre men jag älskar paket, få
frukost på sängen, barnen sjunger för sin mamma och andra trevliga 
små överraskningar.

Nu måste jag sätta igång med bakning och städning.

FIN FREDAG till er!





7 kommentarer:

  1. Grattis i förskott:) hoppas du får en toppendag!

    Stor kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Ett jättegrattis lite i förskott!

    SvaraRadera
  3. Grattis i förskott! Jag är som du, blir aldrig äldre än att jag älskar firandet!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  4. Grattis i förskott!

    Det är alltid kul med paket och frukostmys i sängen framförallt ;)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder du visar, inspirerande :)

    Helt en blogg i min smak!

    Ha en fin helg/Anna

    SvaraRadera
  6. Gratulerer så mye med dagen
    Håper du får en fin dag.
    Ja et helt utrolig varmt og vakkert vær har om dagen.Håper det varer noen dager.

    Riktig god helg

    SvaraRadera
  7. Men Grattis=) I år fyllde jag jämt. Och jag har nu insett att jag är tillräckligt gammal för att våga erkänna att jag gillar att fylla år...DET ÄR KUL att ha en dag för sig själv=)Ha en fin födelsedag/Annica

    SvaraRadera