31 augusti 2011

Lite nytt i garderoben...



Ser ni vad som hänger där? Jo, skjortan som jag bara skulle ha, precis
som Reese Witherspoon som ni vet, snygga Reese i Lindexreklamen.
Jag stormtrivs i skjortan och den är en klar favorit just nu, 
lika snygg som R...;)
 Ett par smala superstretch jeans, som är ett måste denna modesäsong, fick
följa med hem. 

De utsvängda 70-talsjeans med hög midja och vida ben är en stor trend 
denna höst. Inte min favorit direkt men man får en lång och snygg siluett
i alla fall. Jag föredrar hellre den smala modellen med extra hög midja som 
också är ett måste i höst.





Mina gamla favoritconverse passar perfekt till min nya outfit. Scarfen är
gammal men passar perfekt till min nya skinnjacka så den får allt hänga
med denna säsong också.


Wear it your way!
är det viktigaste...



4 kommentarer:

  1. Vil også ha en slik "Reese-skjorte" :) Og jeg "bor" i mine brune slip-on Converse :) Ha en fab torsdag!

    SvaraRadera
  2. Underbart- älskar skjortan!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Super fin jag lyckades inte få tag iden och såg på hemsidan att den var slutsåld. JAg har bara vita convers som inte är så vita längre men set ska inhandlas flera nya par i NY i november....jippi. Dom går alltid hem.
    Allt superfint.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej
    Första besök här & det är så fint här,ännu en favorit!!
    Härlig blogg!
    Varma hälsningar
    Lise-Lotte Nydahl

    SvaraRadera