19 augusti 2011

Happy freday...




Först vill jag börja tacka för alla fina kommentarer om sovrummet!

Äntligen fredag och det har verkligen varit en hektisk vecka på jobbet.
Idag är jag ledig och man kan hoppas att det blir en vacker dag med 
sol. Denna fina betongvasen är alldeles ny och kärleksörten är plockade
i trädgården. En mycket tacksam växt som man kan åter plantera ut för
det blir nämligen rötter så småningom när de står i vatten.  Vasen har
jag faktiskt handlat på coop för en billig penning.


HA EN TREVLIG DAG!



4 kommentarer:

  1. Jag håller med övriga kommentarer snyggt och ombonat sovrum=)Ha en fin helg/Annica

    SvaraRadera
  2. Gott med en ledig dag...
    Sovrummet ser superfint ut!

    kram C

    SvaraRadera
  3. Vilken himla fin blogg du har.
    Kikade runt lite och hittade jättefina bilder på mode. Kan du inte lägga in lite tips på höstmode?
    Jag är tacksam för alla tipps jag kan få och du verkar få till det så bra!

    SvaraRadera