26 maj 2011

Klänning och sommaren är räddad



Ett måste i sommargarderoben är klänningen och sommaren är räddad. Här visar 
jag en klar favorit bland mina nya klänningar. Lagom romantisk med volanger och
draperad chiffong upptill. Jag har adderat till ett sidenskärp för att få mer den
kvinnliga looken. Klänningen shoppade jag på Lindex.




Mina nya ögonskuggor kommer väl till användning när jag har klänningen på mig.
Skuggorna är i samma färgskala. Man får inte glömma accessoarerna till och
här har jag använt pärlarmband och träarmband, en snygg kombo till.

Må gott!

6 kommentarer:

  1. Snyggt! Den klänningen måste jag kika på vid nästa Lindexbesök!

    Hoppas du har en fin dag!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Klänningar är det enda som gäller för mig under sommaren. Svalt och bekvämt dessutom jag känner mig alltid fin i det.
    Gillar verkligen din nya klänning och det svarta bandet gör att klänningen känns lite mer festlig.

    Ha en fin dag
    kram Mia

    SvaraRadera
  3. Den klänningen måste jag nog kika lite närmare på! Jättefin!
    Annika

    SvaraRadera
  4. Super fin : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Supersnygg klänning! Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Anonym26.5.11

    Jag håller med om att den är super fin och ett måste i sommar gardroben....jag har köpt en svart likadan till min samling av svarta klänningar som jag redan har, jag vet att jag är tråkig men.....


    Kram Anna
    godastunder-tokigaideer.bogspot.com

    SvaraRadera