26 april 2011

på mitt soffbord...




Tisdag och det betyder ett nytt tema på fabriken,
på mitt soffbord.




Soffbordet är väl det ställe som förändras ständigt genom att saker byts plats med varandra
och vissna blommor som byts ut mot nya fräscha. Här samsas fat, ljuslyktor, fjärkontroller
med böcker, blommor och annat som blir när familjen är samlad för tv-tittande.





Bordet fick jag för mig att betsa vitt från ha varit träfärgat för några månader sen
och det blev inte alls bra. Det är väl dags att ta tag i den saken och slipa ner och
måla om. Inte alls något roligt jobb och det är väl därför jag har skjutit upp detta
lilla projekt.

Ha en trevlig dag!

C


5 kommentarer:

  1. Ditt bord ser trivsamt ut (och hela rummet). Vardagsrummet är ju en samlingsplats för både människor och pryttlar.

    Ha en skön tisdag. // Kram Lissen

    SvaraRadera
  2. Tycker det ser jättefint ut! :)

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Så super fint och mysigt du har det. Just nu ser mitt soffbord trist ut - jag röjer sedan helgens showroom så här är mest stök och bök. Jag får se om jag kan få till det innan kväll.
    Ha en fin dag!
    kram J

    SvaraRadera
  4. Precis samma sak har jag lust att göra med mitt, måla vitt. Men efter din historia vet jag inte om jag vågar...det är ju rätt ok med träfärgat också ;-)

    Hoppas att du får en fin dag.

    SvaraRadera
  5. Bordet ser jättefint ut som vitt, passar finnt hemma hos dig.

    Kram Anna

    SvaraRadera