29 april 2011

Fikat är serverat...




Igår på min lediga dag tog jag en lång avkoppling i solen med en färsk
Plaza och fika mellan städning, tvättning och annat plockandes. Nu har man 
blivit bortskämd med värme och sol över en veckas tid. Det är helt sanslöst
vad grönt det har blivit på denna korta tid, det har verkligen exploderat ute.





Galet snyggt detta poolhus är och visst är det en dröm i Karibien. Det tillhör
 ägarna av Day-Home. Jag skulle gärna se både soffan och bordet på vår altan 
efter när vi har gjort om taket där. Jag får fortsätta drömma...

Ha en trevlig fredag!

C


3 kommentarer:

  1. Visst har det gått snabbt! Man hinner knappt med...

    Poolhuset hade jag INTE tackat nej till! Ojoj!

    Hoppas du får en underbar fredag!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Uuunderbart..:)
    Vill ha!!!!!

    Önskar dig en fin kväll
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  3. VIlken mysig fikastund.

    Hoppas att du får en fin valborg.

    //Jeanette

    SvaraRadera