29 mars 2011

Blogghörna...





Min kreativa hörna eller snarare min blogghörna får jag nog säga istället. För det här med 
kreativiteten är just nu på sparlåga så det blir mest datorn som tar plats. Kanske är det för
 att jag just nu har så litet skrivbord så plats för något pyssel finns inte men jag har 
en plan på en förändring...


...men just nu är det bara tiden som fattas.



Väggen ska få en annan kulör och ett större skrivbord står på önskelistan. Jag
har vita bockben står i förrådet och jag har tänkt någon lång bordsskiva till.
Men än så länge får det lilla slitna skrivbordet duga.

Vill ni se fler blogghörnor titta in på fabriken.




15 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut! Själv trängs jag i soffan men resten av familje och med datorn i knät, nä rblogginläggen ska skrivas.

    Ha en bra tisdag!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt kreativt det ser ut. Ha det gott!
    Åsa/ Fru Fräknen
    www.frufräken.se

    SvaraRadera
  3. Mysigt blogghörn du har...ljust och fräscht.
    Ha en underbar tisdag.
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. Såå mysig hörna du har:)

    Önskar dig en fin tsdag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  5. Såå mysig hörna du har:)

    Önskar dig en fin tsdag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  6. Fin blogghörna du har!! Själv sitter jag oftast vid köksbordet men vi håller på och inreder ett kontor och så fort det är klart så "flyttar" jag dit...:-)
    Ska titta in på fabriken för att få lite ideér till min blogghörna!!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Jättefint!! Och ljust. Och ordnat. Men jag tror alltid man längtar efter större skrivbord, precis som man längtar efter större garderob ( i alla fall jag)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Skrivbordet är kanske litet, men väldigt fint. Mysig hörna!

    SvaraRadera
  9. Åh en sådan härlig kreativ blogghörna! :) Så skulle det gärna få se ut där jag sitter och bloggar också. :D

    Ha det gott
    /Johanna

    SvaraRadera
  10. Vilken fin ordning du har i din hörna. Ditt skrivbord må vara litet, men väääldigt fint.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  11. Gillade din lilla blogghörna! Bordet o färgen på väggen talade direkt till mig ;o)

    Lycka till i jakten på nya fynd, Klem Anna

    SvaraRadera
  12. Supersuper fiiint!! Väldigt harmoniskt och inspirerande!

    Kram
    Victoria

    SvaraRadera
  13. På den fina platsen har du alla förutsättningar nästa gång kreativiteten hälsar på! Det går ju i vågor det där!:)

    Jag fnissar åt en mamma som glömmer att skolan är stängd och jag njuter av dina urfina bilder i inlägget om hopp om våren!!

    Stor kram du fina bloggvän!

    SvaraRadera
  14. Mitt skrivbord är verklien inte någon mys hörna så jag platsar mig alltid vid köksbordet och bloggar. Så hr behövs det också en förändring. din hörna ser jätte mysig ut.

    kram Anna

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Jättemysig blogghörna!
    Vitt och fräscht!!
    Ja, min kreativitet försvann för ett bra tag sedan och har inte hittat hit ännu..

    Kram Mia

    SvaraRadera