2 februari 2011

Sovrum...



På tal om färg i inredning, se föregående inlägg, har jag länge fastnat för 
detta sovrum. Visst är det snyggt med olika blåa nyanser till allt det vita. Man får
ett svalt och snyggt sovrum som känns somrigt. Kanske är bilden från någons sommarhus, 
jag kommer inte ihåg var jag hittade bilden. Så snyggt med det breda vita brädgolvet och
det vita brädväggarna. 

Nu har denna bild inspirerat mig så pass att jag måste införskaffa mig en ny stor lampa
ovanför sängen, så snyggt!

Sov gott!!



5 kommentarer:

  1. En sån underbar bild :)

    Får lust att lägga lite blåa färgklickar här hemma.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilken härlig JÄTTElampa !!
    Underbar..
    Jaa, kan förstå att du blir inspirerad av bilden.. Tycker blått är så fint när det går mot sommaren..

    Kram tbax !!

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilken fin blogg du har! Jätte fin bild, letar själv sovrumsinspiration och gillar skarpt bilden. Lugnt och avslappnat!

    Ha en fortsatt bra dag! kram Linnéa

    SvaraRadera
  4. SUPERFINT!!!
    Vi saknar också lampa i sovrummet...

    Kram:)

    SvaraRadera
  5. Superfint rum, verkligen sommarkänsla och som du skriver, lampan är pricken över i! Bra inspiration för mig som just nu funderar på sovrumslampor (bland annat...) :-)

    Kram Therése

    SvaraRadera