1 februari 2011

Favoritfärg i inredningen...




Favoritfärg i inredningen är dagens tema på fabriken! Jag har väl ingen direkt favvofärg sådär utan
man kan säga att mitt hem är uppdelat i två basfärgläger. Ena hörnan är den svart-vita färgkombinationen
som går som en röd tråd genom huset. Även om jag gillar skarpt denna kombination så kan även 
den, ibland, kännas tråkig och därför använder jag oftast en kickfärg efter årstid och humör.




I andra hörnan står den bruna-vita och naturinspirerade färgkombinationen. Det här det
 senaste nytt vid matplatsen och det får mig känna att våren är nära. 

Så mina basfärger är vitt, vitt, svart och brunt. Genom att jag har den basen att utgå ifrån
gör det att jag enkelt kan ändra om med kickfärger efter årstiden och det som gör mig glad.


Ha en fin tisdag!!




7 kommentarer:

  1. Svart och vitt är ju attans snyggt!
    Ha en fortsatt bra tisdag.
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint du har.

    SvaraRadera
  3. Så smakfullt och fint du har det. Gillar mycket.

    Ha det så gott.//Lissen

    SvaraRadera
  4. Så fint! Även mina favoritfärger :)
    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera
  5. Helt underbar blogg!
    Vackra bilder, harmoniskt och fint. Här ska jag pausa ett tag :)

    SvaraRadera
  6. Så lekkert!

    Elsker dine detaljer!
    Takk for en vakker titt!

    kommer garantert tilbaka!

    kram
    eldrid

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vilken fin blogg och framförallt tjusigt hem du har.
    vilken inspiration du bjuder på.
    Jag undrar två saker. först vart ert soffbord kommer ifrån och sen skymtar en svart spegel i bild i detta inlägg vart har du köpt den?


    /C

    SvaraRadera