23 januari 2011

Tävling...






Jag lovade för en tid sen att jag skulle ha en utlottning här på bloggen
för att fira 1 år som bloggare. Ett fantastiskt roligt år och vilken respons jag har
fått av alla som tittar in här. Tusen tack alla!

Nu lottar jag ut två fina ljuslyktor från TineK till en vinnare.

Alla är välkomna att vara med på utlottningen!

För en lott: Lämna en kommentar här på bloggen.
   För två lotter: Lämna en kommentar här på bloggen 
                         och länka en av bilderna på din blogg.

Ni som inte har en blogg lämna er mailadress.




Tävlingen avslutas söndagen den 6/2

Jag önskar alla lycka till och åter ett stort tack till er alla som tittar in här.


KRAM

Christina





107 kommentarer:

  1. Jag kommenterade efter dig på Fabrikens söndagsbild och hittade därmed hit. Klart att jag vill vara med! Grattis till ett år som bloggare!

    SvaraRadera
  2. Vilken inspirerande blogg du skriver. Verkligen kul att titta in och läsa lite då och då. Kul med en tävling också. Jättesöta ljuslyktor =)

    SvaraRadera
  3. Grattis 1 år. Klart man vill vara med aoch tävla länkar även från min blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till 1-års jubileét! Jag brukar följa din blogg med stor glädje! Jag är gärna med i din tävling - tar två lotter!
    Ha en härlig söndag!
    Kramar, Helene

    SvaraRadera
  5. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag som älskar peace märken! Klart jag är med på lotteriet! Jag skriver här och jag länkar på min sida room of karma så klart, då är ju chansen större att man vinner!:)
    Och jag vill önska ett stort grattis till 1-års jubileét till din fina blogg som jag följer och har i min blogglista.
    Ha en skön dag!
    kram CC

    SvaraRadera
  6. Jättejättefina!! Vill absolut vara med i din fina utlottning! Länkar från mig och deltar med två lotter!

    Hoppas hoppas hoppas...

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Grattis till 1år på bloggen.Klart jag vill vara med och prova lyckan,tar 2 lotter.Ha en skön söndag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Anonym23.1.11

    Ljuslyktor kan man inte få för mycket av! Har ingen blogg men är gärna med i tävlingen!
    lottis.st@hotmail.com
    Mvh Lotta

    SvaraRadera
  9. Peace and love! Jag vill gärna pröva lyckan med en lott, tack.

    Kram Tina

    SvaraRadera
  10. Anonym23.1.11

    Du anar inte hur glad jag skulle bli över de vackra tine k-lyktorna! Blev så glatt överraskad av din tävling när jag kikade in för lite inspiration (som du ju alltid bjuder på, inte minst med dina modetips som jag är väldigt förtjust i)
    Ha det gott!
    Anna I (annaingemark@yahoo.se)

    SvaraRadera
  11. Grattis till ett år med bloggen! Jag är mer än gärna med i din utlottning, jag tar två lotter.

    Ha en fin söndag, kram Marie

    SvaraRadera
  12. Grattis till ett år som bloggare! Kul att du firar det med en tävling. Jag hakar på och tar TVÅ lotter. Ha en fin ny vecka!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  13. Jag är med,en lott tack! :)

    SvaraRadera
  14. Grattis till dig och bloggen! Jag länkar och tar gärna två lotter!

    Kram, Bella

    SvaraRadera
  15. Gratulerer med 1års dagen. Jeg vil gjerne være med. 1 lodd til meg:)
    Ha en fin søndagskveld.
    Marianne

    SvaraRadera
  16. Det är bara att säga Grattis till ditt 1:a år.
    Är gärna med på utlottningen..
    har länkat så 2 lotter...
    Kicki

    SvaraRadera
  17. Hej hopp & GRATTIS till 1 årsbloggen, den e urmysig.
    Testar att vara med i din fina tävling & länkar til min blogg a lotter!!
    Kramis Linda

    SvaraRadera
  18. Grattis till "dagen"! Tar en lott.

    SvaraRadera
  19. Anna S23.1.11

    Hej! Du har en fin och stilren blogg som jag följer via Bloglovin.
    Fina kärl! Jag är gärna med och tävlar.

    Fin kväll!
    Anna S

    anna.skapbyggare@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Vilka mysiga lyktor, de har jag inte sett förr.

    Jag är gärna med och tar två lotter Tack!

    Kram Teres

    SvaraRadera
  21. Vill så klart vara med!
    En lott :)

    SvaraRadera
  22. Grattis till första året!! Jättefin vins, kram Katta

    SvaraRadera
  23. Anonym23.1.11

    Jag älskar tända ljus!
    Lyktorna är jättefina, jag är gärna med och tävlar om dessa!

    /Jeanette

    jeanette.adolfsson@telia.com

    SvaraRadera
  24. Grattis! Brukar kika in hos dig titt som tätt och tycker du har en väldigt fin blogg :)
    Jag är såklart gärna med och tävlar, har länkat i högra spalten här:
    http://annapagronkulla.blogspot.com/

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/6-februari-vinn-ljuslykta.html

    SvaraRadera
  26. Ja va kul! Jag tar gärna två lotter!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  27. Är gärna med på en lott!!:)

    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  28. Hjelpe meg for en flott premie! Jeg tar gjerne et lodd!
    klem Nina

    SvaraRadera
  29. Ja det är inte svårt att tittat intill dig...alltid härlig inspiration tack. Såklart vill jag gärna var ame di din tävling och länkar såklart från min blogg.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  30. Anonym24.1.11

    Vad kul! Att hitta ännu en trevlig blogg + att få delta i utlottning. Jag har länkat till min blogg:
    lysogvarme.blogg.se
    och hoppas nu på två små lotter.
    Kan inte få mitt goóglekonto att funka, därför Anonym.
    Kram från Siw

    SvaraRadera
  31. Grattis! Jag är gärna med och provar lyckan!

    SvaraRadera
  32. Hej Christina!
    Grattis till 1 år med bloggen!

    vilka söta lyktor, jag är gärna med och tar två lotter tack, länkar med bild hos mig.

    Ha en bra vecka!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  33. Helen24.1.11

    Åhh vilka fina lyktor, de får gärna flytta in hos mig. Har ingen blogg men är mer än gärna med och tävlar, håller tummarna för att jag vinner. Tack för en trevlig blogg, har följt dig ett tag och jag har fått många inspirerande tips.

    Grattis till ditt 1:a blogg år!

    helenkarlson@hotmail.com

    MVH
    Helen

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med! :-)

    mail: bellybus@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag har också länkat för en andra lott: http://belllybus.blogg.se/2011/january/ljuslyktor.html

    Hoppas hoppas! :-)

    mail: bellybus@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. jag vill gärna vara med i din utlottning. Länk ligger från min blogg sp nu är det bara att hoppas på tur!

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  37. Inga-Lill24.1.11

    Gratulerar till 1år :-) Fina lyktor! Jag vill gärna vara med. famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Vad kul med en utlottning!jag är med och tävlar & kommer länka ifrån min blogg!de är riktigt fina ljushållare!kram!

    SvaraRadera
  39. Jag vill jätte gärna vara med i din flotta tävling :)

    Jag tar en lott och håller tummarna för vinst!

    Hälsningar
    Fia

    SvaraRadera
  40. Anonym24.1.11

    Tar en lott och håller tummarna att jag vinner. Hälsningar Eva.
    lelu50@bredband.net

    SvaraRadera
  41. Oh vad fina! Jag är gärna med och tävlar - har länkat från min blogg och tar två lotter! Helena

    SvaraRadera
  42. Grattis till ett års jubileumet!Gillar din blogg! Vill hemskt gärna vara med i utlottnigen..de där lyktorna står nämligen på min önskelista!!;-)
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med i din utlottning och länkar med en bild på min blogg :)

    Mvh // Therese

    SvaraRadera
  44. Hej,
    så snygga! TineK är en av mina favoriter..

    Jag tar 2 lotter.

    Hälsningar monica

    SvaraRadera
  45. Tar en lott. fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag tar en lott i utlottningen och hoppas starta året med en vinst....
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Anonym25.1.11

    Är gärna med, en lott!
    Mvh Annelie M
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. grattis =)

    jag e gärna med

    har tipsat här :http://emlisch.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/6febr-ljuslykta.html#comment

    emjo_83@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. urfina!!!
    satsar på en lott!
    /Ylva

    SvaraRadera
  50. klart man vill vara med o tävla! ja du tiden går fort, själv har jag snart bloggat i 4 år, inte klokt vad tiden flyger fram!!!

    SvaraRadera
  51. Blir gjerne med på feiring jeg:) 1 lodd til meg:)

    Ta gjerne turen innom hos meg og bli med på trekning av et gavekort fra Photowall:)

    SvaraRadera
  52. Anonym25.1.11

    Åååå, vad kanonfina! Deltar gärna med en lott och håller tummarna :-)!

    //Katrin
    katrin.pettersson2@spray.se

    SvaraRadera
  53. Anonym25.1.11

    Jag tar gärna en lott:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Anonym26.1.11

    Grattis till ett år med en trevlig blogg!
    Så fina ljuslyktor! Vill gärna delta med en lott.
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  55. Vill gärna vara med i din fina tävling. Jag länkar hos m ig!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  56. Anonym26.1.11

    Hej!

    Jag jättegärna med om utlottningen av dessa fina lyktorna! Hoppas på tur...

    Inspirerande och fin blogg! Tack!

    Mvh Catrin Persson

    SvaraRadera
  57. Jag vill jättegärna vara me och tävla om dom underbart fina ljuslyktorna :)

    2 lotter!

    Har länkat här: http://liinneasjostrom.blogg.se/2011/january/tavling-hos-christina.html#comment

    Tack en en bra blogg (:

    linneasjostrom@live.se

    SvaraRadera
  58. Anonym26.1.11

    Klart vi ska fira dig till 1-år...
    och klart man vill vara med i utlottning.... finfina lyktor.... dessa har jag sneglat på ett tag...

    MVH Johanna i Örebro

    SvaraRadera
  59. Är jättegärna med och har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/01/ljuslyktor.html

    SvaraRadera
  60. Hej! Är gärna med och tävlar, har länkat för 2 lotter http://liselottess.blogspot.com/2011/01/ljuslyktor-6-feb.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  61. Hej!!

    Men jag vill va med me... Missat detta..

    Jag tar en lott...

    Dom är fina dom..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  62. Vilken fin och inspirerande blogg du har.
    Klart jag vill vara med i utlottningen av dessa vackra ting.
    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  63. Anonym27.1.11

    Dom är ju såååå fina! jag vill ju vinna, såklart;)

    Lina i Gränna

    SvaraRadera
  64. Hej..
    Hittade hit idag, vilken tur =)
    Är gärna med i din utlottning!!
    Har haft enorm otur den senaste tiden, så jag håller tummarna extra hårt.
    Länkar med bild från mig.

    Kram Fia

    SvaraRadera
  65. Grattis på 1 årsdagen!! (något försent men dock!)
    Klart jag vill vara med och tävla!!
    Länkar så klart från bloggen och hoppas på tur, superfina ljuslyktor!

    Ha det gott och ta hand om er!
    Kram ia

    SvaraRadera
  66. Isabelle27.1.11

    Är gärna med!
    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  67. min mamma hade blivit superglad av att få dessa i födelsedagspresent, helt hennes stil!
    cleaclea@live.se

    SvaraRadera
  68. Anonym28.1.11

    "Åh så fina" sa min 12 åriga dotter. " De vill jag ha." Så då tävlar vi då;) mvh Magdalena i Timrå

    SvaraRadera
  69. Anonym28.1.11

    Fina ljuslycktor, tar en lott och hoppas på tur! Hälsningar Christina skepparkroken@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Grattis!
    Jag vill gärna vara med i utlottningen! Så fina ljuslyktor! En lott, tack!

    Trevlig kväll!
    Agneta

    SvaraRadera
  71. Kul med utlottning och måste pröva lyckan såhär en fredagskväll. Länkar gör jag md bilden.

    SvaraRadera
  72. Naturligtvis vill jag mer än gärna vinna dessa godingar! Skulle passa perfekt hemma hos mig!

    kram Tina

    SvaraRadera
  73. Gud så underbara! Här måste jag ju bara vara med och ta chansen att vinna. Kram

    SvaraRadera
  74. Anonym29.1.11

    Grattis!!
    Oj så fina, dessa vill man ju bara vinna! Spännande med badrummet, längtar tills det kommer upp fina bilder på det färdiga resultatet :-)

    Kram Cecilia
    ceciliaandersson_@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Anonym29.1.11

    Hej!

    Jag vill också ta chansen att vinna
    de fina ljuslyktorna.

    Tack för all inspiration du visar på bloggen.

    Mvh Kristin i Västerås

    SvaraRadera
  76. Jeg blir gjerne med, to lodd til meg! :)

    SvaraRadera
  77. är gärna med...1 lott till meg :)

    SvaraRadera
  78. Åh grattis till ett års bloggande!
    Det gjorde du BRA!
    Jag tar en lott och hoppas jue givetvis på vinst!
    Kram Eleonor

    SvaraRadera
  79. Super fina ljuslycktor som jag gärna är med och tävlar om!
    Jag har länkat med bild inne hos mig!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  80. Jag tar två lotter tack:
    http://mittlivitankar.blogspot.com/2011/01/tavlingsugen.html

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Anonym30.1.11

    Ja e me o tävlar !! :D

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Hei, takk for en inspirerende blogg!
    Ett lodd til meg...

    Sigfrid

    SvaraRadera
  83. Grattis till 1 år!
    Jag vill gärna vara med.
    Tar 2 st lotter då jag länkar också.

    Kram Åse

    SvaraRadera
  84. Jättefin blogg och fina lyktor, verkar som man inte kan få nog av lyktor ;)

    kram ulla

    ulla@dinborn.se

    SvaraRadera
  85. Anonym31.1.11

    underbara lyktor...mysig blogg!

    liselotte65@gmail.com

    SvaraRadera
  86. Jeg blir gjerne med i konkurransen, og tar 2 lodd :)
    Har linket på bloggen min ;)

    SvaraRadera
  87. Bass jeg vil veldig gjerne være med, kjempe fin premie. 1 lodd til meg. Gratulerer også med den fine gaven du vant. Klem fra Thora.Walle@gmail.com

    SvaraRadera
  88. Grattis till 1år som bloggare. Jättetrevlig utlottning så jag är gärna med i den.
    Alltid lika roligt att hitta nya bloggar så glad att jag ramlade in. Önskar dig en fin vecka.

    SvaraRadera
  89. Grattis till det första året! Jag håller tummarna och önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

    :-)

    SvaraRadera
  90. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  91. Har precis hittat hit till din jättefina blogg som direkt kommer läggas till i min blogglista. :)

    Vill självklart vara med och tävla!
    Länkar med din bild från min blogg också.

    Kramar Jeanette

    SvaraRadera
  92. Jag vill jättegärna vara med och tävla!
    Hoppas på tur och länkar:
    http://inspirera.bloggsida.se/tavling/tavla-vinn-27

    Kramen.

    SvaraRadera
  93. Anonym1.2.11

    ÅH, vilken kul tävling du har
    Självklart vill jag oxå va med och tävla om de fina lyktorna!
    Har ju sett dom lite överallt i bloggvärlden men inte köpt några själv så nu hoppas jag på tur!!!
    Många kramar från Alexandra i Östersund
    Alexandragr8@hotmail.com

    SvaraRadera
  94. Hejsan, underbar blogg.
    Klart jag är med och tävlar :)
    Tar två lotter!

    Här är direktinlägget till min blogg där bild och länk hit finns:

    http://liiinneal.blogg.se/2011/february/ljuslyktor-tavling.html

    linne0w@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Inte kan jag missa chansen att vinna så vackra lyktor! Jag har länkat och tar gärna två lotter. Tack!

    SvaraRadera
  96. Grattis till 1 år! Vill gärna vara ha chansen att vinna så fina lyktor!

    tina

    SvaraRadera
  97. vackert och fridfullt precis som din blogg. Jag är gärna med på utlottningen :)

    SvaraRadera
  98. Jag tar gärna 2 lotter tack :) Så får jag hoppas på lite tur, grattis till 1 år med bloggen!

    SvaraRadera
  99. Hva kul!!!

    Jag tar et lott!

    kram
    eldrid

    SvaraRadera
  100. GRAAAAAATIS till ett år som bloggare:):) Jag tar gärna en lott och hoppas fru fortuna är med mig;)

    Kraaam M

    SvaraRadera
  101. Hej!
    Jag vill väldigt gärna vara med och tävla :) Länkar på min blogg med så jag får två röster!

    Kram Emilia

    SvaraRadera
  102. Hej! Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag länkar och tar två lotter tack.
    Kram/Annie :)

    SvaraRadera
  103. Grattis till 1 år med bloggen. Är gärna med och tävlar och länkar såklart inne hos mig och tar därmed 2 lotter.

    SvaraRadera
  104. gratulerer! Fin-fin blogg du har. Jeg vil være med:)

    SvaraRadera
  105. Näe har jag missat detta....Är gärna med och jag länkar självklart, tyvärr bara några timmar men väl värt ett försök. Och stort grattis till 1 år:) Kram Anne

    SvaraRadera
  106. Anonym6.2.11

    Gratulerer med 1-års dagen! Jeg slenger meg på i siste liten, og håper det går bra at jeg bor i Norge :o)

    SiriH
    sirihelenj@hotmail.com

    SvaraRadera