20 januari 2011

Projekt bord färdigt...




Lovade att visa en bild på det lilla slagbordet när det var färdigmålat och det står nu 
i köket. Tavelväggen börjar att ta form men än så länge fattas det lite foton i visa
ramar men så småningom har väl även jag fotat tillräckliga bra bilder som får pryda 
väggen. Säkert kommer jag byta ut de befintliga om jag känner mig själv rätt. Men det är väl 
det som är meningen just med väggen att den kan man förändra som man känner för.






Hittade en gammal lampfot i förrådet som jag testade att ha på bordet och ett gammalt träfat.
Gillar det naturliga träslaget som jag nämnde i det förra inlägget. Vi får se om de sakerna
får vara kvar, nästa gång ser det säkert annorlunda ut på bordet.

Oj, vad tavlorna sitter snett men det bjuder jag på;-)

Ha en fin kväll!

C


13 kommentarer:

  1. Jättefint!! Så snygg tavelvägg med.. Och tolix stolen... snyggt!

    //Mia

    SvaraRadera
  2. Åååå det blev ju bara så fint!!!Önskar dej en skön kväll.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint du gjort! Tavelväggen är också hur fin som helst!

    ...blir alltid så inspirerad här inne!

    Bella

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg vägg med alla olika ramar och annat. JAg håller på med en liknande i min hall och hoppas bli klar snart men jag saknar en spegel som ska passa in i det hela.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Snyggt bord. Snygg tavelvägg. Snygg Tolix. Ja allt är snyggt med andra ord *blink*.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Oj vad fint det var! Alskar alla olika ramar hangande sa dar pa en vagg!

    SvaraRadera
  7. GILLAR!!! Jättefint du gjort!
    Nu inspirerade du mig...

    Kram

    SvaraRadera
  8. Bordet blev ju superfint! Jag tycker inte att det gör något att några av ramarna är tomma. det är snyggt ändå iväntan på dina fotomästerverk :)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Säger som jag alltid gör när jag tittar in hos dig - du har det så fint!!!

    Jättefin tavelvägg!

    Tack för dina snälla ord om våra bilder till fotoutställningen, blev så glad!:-)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Vilken fin tavelvägg! Nu vill jag göra en själv också, får bli när vi har flyttat :-)

    SvaraRadera
  11. Snyggve! Duktig du är!
    Ha en skön helg! Åse

    SvaraRadera
  12. You have very NICE blog <3

    AS (Finland)

    SvaraRadera
  13. Riktigt fint! Jag har sagt det förut, men tavelväggar är så fint!!

    SvaraRadera