18 januari 2011

Mattor...





Tisdag innebär ett nytt tema på fabriken och dagens tema är mattor.
Mattor är inget som jag direkt har i överflöd här hemma på golven utan det är väl snarare
tvärtom. Egentligen behövs det kanske fler mattor för vi har det ganska så kallt om golven.

Här ser ni min stora  runda ryamatta som ligger helt allena i vardagsrummet och är inköpt
på EM-möbler för ett par år sen. Den är helt klart den mattan som jag gillar mest
här hemma. Den känns så 
neutral, tidlös till inredningen och därför tröttnar man aldrig på den.

Titta in på fabriken för mer mattinspiration.

Trevlig tisdag!

C


7 kommentarer:

  1. Hej Christina!
    Vilken fin matta och vilka snygga bilder:)

    Ha en trevlig tisdag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Mattor ska vara sköna för bara fötter...den här ser verkligen ut att var det!
    Ha en skön tisdag.
    Kramen.

    SvaraRadera
  3. Har också för lite mattor och söker en till vardagsrummet.
    Din är neutral och fin, säkert varm under fötterna.

    Må så gott.//Lissen

    SvaraRadera
  4. Mattor är svårt tycker jag, men en såndär mysig sak är ju bara gott att ha!

    Önskar dig en riktigt fin tisdag!

    SvaraRadera
  5. Ser mjuk och mysig ut! Men rätt jobbig att dammsuga va?! ;-)

    SvaraRadera
  6. Det där med mattor är jag också dålig på att ha i mitt hem. Din matta ser riktigt skön ut att gå barfota på;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  7. En liten fråga, vad har du lindat din svart lampskärm med? Hittade en sådan på loppis o funderar om jag skall måla den svart eller linda den, med vad i så fall??
    Måste även säga, gud vad söt cocker!! Visst är de underbara!!! Själv har vi en hane som heter Lufsen som är liver/tan, gud vad underbara de är!
    Tack för en bra bildblogg!!!!

    Maria

    SvaraRadera