8 januari 2011

Garderobrensning...




Idag efter jobbet började jag rensa i min garderob för nu vill jag få plats med nya fräscha
vårkläder. Butikerna börjar verkligen ladda för våren och vad skönt det är att se dessa nya
fräscha vårfärger. Jag börjar bli riktigt riktigt trött på all rea och mörka vinterplagg.

Nu är inte min garderob lika stor som Carries...suck... nej min är snarare långt ifrån denna fantastiska
walk in closet, en riktig dröm för en modeintresserad, som jag är. 
Men jag önskar jag hade en större....


Tack 
för alla rara kommentarer ni lämnar, jag blir så tacksam och glad.
Roligt att ni gillade min ljuslampett!

Ha en trevlig kväll!!

C



6 kommentarer:

  1. Jätte läcker lampett.
    Sån walking closed skulle man ha.
    Inte den trånga man har men jag skall inte klaga den e helt okej.
    Ha en skön söndag
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja den walking closed hade man inte sagt nej tack till. JAg har två gardrober små så för varje säsong måste jag lägga undan och ta fram säsongens kläder..

    HA de
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag gillar din lampett och dess bakgrund!!

    Ja visst är man sugen på lite fräscha vårkläder nu... vi får gotta oss åt drömmarna ett tag till!:)

    Kram från en som inte heller har riiiktigt så stor garderob...:)

    SvaraRadera
  4. Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se.
    Där kan du se mina tavlor, foton, modekollage m.m. Dessutom kan du just nu delta i min senaste tävling.
    Lycka till och ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  5. Å for en drøm av en garderobe,ja den skulle vi gjerne hatt.
    Ønsker deg en super fin søndag.

    SvaraRadera
  6. Jag skulle också vilja ha en stor walk in closet! Vilken dröm det vore! Nu får kläderna knappt plats i garderoben..

    SvaraRadera