11 januari 2011

Djur i inredningen...




Idag är det dags för årets första tisdags-tema på fabriken och temat är djur i inredningen. 
Det känns passande att få visa hur bra vår hund F, som är en cocker spaniel, 
passar in i inredningen ;) 
Ser ni hur välmatchad han är i den svart-vita inredningen uppe i allrummet, även om 
han nu behöver en trimning.



En detaljbild från bordet. 




Nu var det så att vi redan hade F innan jag bestämde mig för svart och vitt i allrummet
så visst var det tur att han var svart;)...
Den svarta mattan är ett av hans favoritställe att ta sig en blund på och det 
kan nämnas att jag har snubblat några gånger över honom, för han syns verkligen inte när han 
ligger där.
Mindre glad är jag för han ligger på den vita kudden menmen vad gör man inte för att få en 
bra bild.


Ha en fin tisdag!

C





11 kommentarer:

  1. Go morron !

    Vilken goding där !
    passar ju perfekt in i er inredning... , )

    Och så fina bilder..

    Ha en fin dag!

    Lram Mia

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig sötnos! Murgröns kvisten i glasskålen var superfint!
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  3. Ser ut att ha det väldigt gött där på kudden! :-)

    SvaraRadera
  4. Så fin han är och jag måste säga att rummet ser mycket snyggt ut. Jag håller på och gör min hall svart och vit och hoppas jag blir klar snart.

    Kram anna

    SvaraRadera
  5. Matchar ju perfekt ;)
    Ha en underbar tisdag.
    Kramen.

    SvaraRadera
  6. Oj så bra vovven passar in i inredningen! Allt annat än man kan säga om våra två vovvar...
    Ha en fin tisdag!

    SvaraRadera
  7. Vilken söt vovve och det ser verkligen ut som att den passar in där den ligger =)

    SvaraRadera
  8. Oerhört färgmatchad liten vovve och bilderna är hur fina som helst!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  9. Äntligen får jag se din hund. Vilken goding!!! Passar ju perfekt också;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  10. Vilken söting!! Och Härlig blogg du har!! Följer dig såklart!
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram//Ulrica

    SvaraRadera