25 januari 2011

Badrum...


Bild från inr.se

Badrum är dagens tema på fabriken. Jag tycker det här ett ljust och fint badrum, 
skulle inte ha något emot detta. Här kan man välja om man vill ta sig ett
 varmt bad ute eller inne, inte så dumt med denna valmöjlighet eller vad säger ni?
 Kanske drömmer jag om vackra badrum för att vårt badrum inte är någon dröm alls.




Just så här ser det ut i vårt badrum idag, inte alls någon vacker dröm, men men en
dröm kan det bli när det står klart.
 Det tar sin lilla tid men vi gör faktiskt nästan allt själva förutom
all rördragning. Senare i veckan ska jag ut och titta på kakel. Jag har en bild i huvudet
hur det ska se ut och vi får väl se hur det blir med det, för man kan hinna ändra sig.

Var gärna med i min utlottning av fina TineK-lyktor i förra inlägget.

Ha en trevlig tisdag!

C





5 kommentarer:

  1. Det var ett mycket snyggt badrum. Vi gjorde om vårt själv också förra året, tror jag har lagt in lite bilder på bloggen.

    Lycka till med ert det är väl värt att vänta på ett snyggt badrum.

    kram anna

    SvaraRadera
  2. Ja du, så såg vårt badrum också ut ganska länge men hinns det inte med så hinns det inte med. Men nu när det är klart är det så skönt. Hoppas allt blir bra med ert badrum, lycka till!

    SvaraRadera
  3. Snart är din badrumsdröm sann!
    kram J

    SvaraRadera
  4. Kul tema - att titta in i badrum!
    Förstår att drömmarna slår in snart...
    Ha en underbar tisdag.
    Kramen.

    SvaraRadera
  5. Åh... badrummet du visar överst ser underbart ut! Jag gillar verkligen badrum med fönster, så man får inte lite dagsljus. Och det där va ju ett fönster som hette duga.

    Spännande att se ert badrum sen när det blir klart! :-)

    SvaraRadera